понеделник, 3 април 2017 г.

March Wrap Up


И.....още един месец от година мина. Месец изпълнен с забавни и тъжни случки, месец изпълнен със смях и сълзи. Не знам за вас, но аз имам огромната нужда да съм навън в хубавите дни, просто толкова много време съм прекарала на закрито заради студа, че сега когато има така топли и приятни дни, просто искам да съм навън, особено сега, когато дърветата са разцъфтели и на всякъде ухае тъй приятно. Март месец мина и вече сме в началото на април и аз се надявам и този да е изпълнен с прекрасни мигове, с незабравими моменти и много книги.
През март съм прочела цели четири книги и на петата съм на края. Какво огромно чудо! Цяло постижение. Често не знам кога ми е останало толкова време, но се радвам, защото всяка една от тези книги е истинско съкровище.
Ол боже радвам се, че съм прочела четири книги, а преди какво беше.... Ах добрите стари време, когато списъка ми с прочетени книги беше така по-дълъг..... 

Първата книга за месеца е „Парцалена принцеса“ от Ерин Уот. Една наистина лека и приятна книга, естествено ако не се броят моментите, когато искаш да пребиеш героите с книгата, когато героите ти късат нервите и искаш просто да я оставиш, но в крайна сметка пак и пак се връщам към нея, защото те е хванала, защото те е накарала да я харесаш истински. Няма какво да се лъжем, книгата не е нещо неповторимо, не ни разказва една незабравима история, която да ни разтърси из основи, но това е прекрасни книга, с която да си прекараш времето, която ем да те отпусне, ем да имаш на какво да си изкараш нервите. Честно супер комбинация е. Нямам търпение за продължението и.
Ревюто на книгата тук.
Дадох и 4/5.

Втората книга е  „Вестители“ - Ц.В.
Имах планове да препрочета тази невероятна книга от много време и просто не ми даде сърце да я отлагам още, като се имаше в предвид, че продължението и ме чакаше да го разлистя и ме гледаше тъжно тъжно, че не съм го започнала. „Вестители“ е прекрасно начало на неповторима поредица, чието продължение е също така невероятно нищо, че от него ми остават още около 50 страници, знам, че е страхотно. „Вестители“ е книга лесно доказваща, колко талантлива е страната ни, защото тя ни разказва една изключително интересна и пленителна история, история изпълнена с обрати и изненади, с спиращи дъха моменти и прекрасни герои.
Ревюто и тук.
Дадох на книга 5/5.

Третата книга за месец март е „Краят на дните“ - Сюсън ИЙ. Последна книга от трилогията „Пенрин и краят на дните“. Това е книга, която отвя ума ми, която отново ме прати в жестокия сват на края на дните, свят, в които хората трябва да направят огромни жертви, да покажат, смелост, жертвоготовност и сила, ако искат да победят враговете си. Това е книга за изборите, за надеждата, за смелите решения. „Краят на дните“ е един достоен завършек на една красива поредица. 
Ревюто на книга тук.
Дадох и 5/5.

И последната книга за месеца е „Полудив“ втора книга от поредицата на Сали Грийн. Чувала съм толкова хубави коментари да тази поредица и с всяка една книга се убеждавам, че те са самата истина. И тази книга като първата е много хубава, добре написана, и предизвикваща гама от емоции в мен. Просто нямам търпение да разбера как ще се развие историята между Натан и Гейбриел, нямам търпение да разбера дали ще бъдат заедно 
Дадох и 4/5.

И това е за март месец, вече сме трети април и още нямам прочетена книга, а това е жалко, но какво да кажа, такъв е живота. Времето никога не достига. 

2 коментара:

  1. Напълно съгласна, Парцалена принцеса е идеално четиво за разпускане, особено на плажа. Втората ще излезне юни месец, ако не се лъжа, и ще може да си я вземем за плажа :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Това е супер новина! Сега ръцете ме досърбяха ептен за продължението. :Д

      Изтриване

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang