петък, 21 април 2017 г.

Intimidating TBR tag

И аз отново да се поява с таг, защо пък не, не е особено лошо, все пак не публикувам само тагове. Нали? Не е и престъпление нали? Много благодаря на прекрасната и неповторима Юли  за тага, сега по време на ваканцията имам намерение да напиша сумати публикации, че да имам за после, когато училищния живот отново обсеби ежедневието ми. Но сама го казах имам такива намерения, нищо не се знае и както се знам нищо няма да направя. И дам вече сме на училище и аз искам да избягам с писъци.

Отварям си профила в goodreads за да не изпусна някоя книга и се захващам за работа.

1. Книга, която си бил/ла неспособен/бна да завършиш…
„Обещавам ти провал“. Тази книга бе едно огромно разочарование.... мислях я за нещо интересно, а тя.... направо ме приспиваше, нямах нужда от приспивателни. В goodreads се води, че съм я прочела и то технически е така, но аз я четох отгоре, отгоре, аз не прескачах изречения или параграфи, а цели страници, за това не аз не съм я завършила.

2. Не съм прочел/ла тази книга, защото не съм имал/ла време…
„Анна Каренина“. От година и нещо съм на 100 и някоя си страница, просто не ми остава време за нея. Книгата е значително дебела, а и начина и на писане ме забавя. Харесваше ми, беше ми интересна, но просто не ми остава време за нея. Искам един ден да я прочете, защото тя е истинска класика, но когато и дойде времето.

3. Не съм прочел/ла тази книга, защото е продължение…
Хм..... Не се сещам за такава книга, винаги чета продълженията, дори първата книга да не ми е харесала какъвто е случая с „Този мъж“, аз прочетох продължението и. Просто трябва да знам какво се случва, малко съм като старите баби, които само слухтят и чакат да чуят клюките.

4. Не съм чел/ла тази книга, защото прочетох друга книга на този автор и не я харесах…
Мозъка ми тази сутрин явно не работи, защото не се сещам, ако въпроса беше обратния: Прочетох тази книга, защото прочетох друга книга на този автор и се влюбих в нея - щях да имам сумати отговори.


5. Не съм чел/ла тази книга, защото е ОГРОМНА…
Почва се.... „Игра на тронове“, „Война и мир“, и аз ще кажа „Шогун“ (от както гледам „Четат ли двама“ искам да прочета тази книга), „Тютюн“ и още много....

6. Не съм прочел/ла тази книга, защото я купих заради корицата, а после прочетох ревютата…
.................................. Имам добър усет за корици? Дори като избирам дадена книга по нейната корица, тя пак ми харесва.

7. Най-плашещата книга в TBR-а ми е…
Книгите на Бранъдр Сандърс. Много искам да ги прочета, но ме е страх да не ми харесат.

И това е... Тагвам.....  MrsDreamerx, Елена и Гергана

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang