неделя, 19 март 2017 г.

Reader problems TAG

Здравейте! Как сте? Само аз ли съм отчаяна от смотаното време? Само на мен ли ми писна да
бъде студено и гадно? Седмицата ми почна с ужасния, студен, дъждовен и снежен понеделник. Заради дъжда, който често, често се преобразуваше в сняга и после пак сняг се прибрах цялата вир вода и трепереща от студ. До тук за времето, че да не ме объркате с Чолаков. Та, защото от ужасно много време не съм публикувала какъвто и да е таг за това като видях този в блога на Paris love и просто не се въздържах да го направя. Звучеше ми интересен... защо се оправдавам мога да си пиша каквото искам. 

1. Имаш 20 000 книги в списъка ти за четене. Как избираш коя да прочетеш?
Знаете ли всъщност доста лесно си избира книга за четене, тя обикновено е първата, която ми е хванало окото в дадения момент. Случвало се е да прочитам книга, която да не е в списъка ми, също така и книга, която е от ужасно много време в него. Избирам си следващата книга за четене просто импулсивно.  

2. Прочел си половината книга, но тя не те завладява. Дочиташ я или я оставяш?
Ужасно много мразя да не дочитам дадена книга и за това гледам да не го правя. Но понякога за огромно мое съжаление това се случва, просто колкото и да не искам да оставям не дочетена книга, все пак народа е казал хубост на сила не става. 

3. Идва краят на годината и ти си твърде близо и същевременно много далеч от предизвикателството ти в Goodreads. Опитваш ли се да го изпълниш и ако да, как?
За сега не ми се е случвало подобно нещо, но не мисля че ще се зоря само и само заради едната бройка. Това е състезание, не е нещо, което трябва да се свърши на всяка цена, няма да дойде края на света, ако не си прочетена определена бройка книги. 

4. Кориците на любимата ти поредица не си пасват. Как се справяш?
Че аз да не гледам кориците на книгите? Те не са особено важни, съдържанието е. Но да не се лъжем като имаме любима поредица и като кориците на книгите са грозни и не си съвпадат просто не върви. 

5. Всичките ти приятели харесват дадена книга, освен теб. Как се справяш със ситуацията?
Всеки си има свое мнение, не е кой знае какво. Няма как да искам те да харесват това, което аз харесвам и обратното. 

6. Четеш книга на обществено място и си на път да се разплачеш. Какво правиш?
Продължавам да чета, все едно хората за първи път ще видят ревящ човек. 

7. Следващата книга от любимата ти поредица току-що е излязла, но ти си забравил какво се е случило в предишните книги. Какво ще направиш? Препрочиташ книгите, търсиш ревюта на тях или направо преминаваш към новоизлязлата книга?
Зависи дали имам време никога не бих отказала да препрочете любима книга, така таман ще си припомня какво става таман ще съм със стар приятел отново.

8. Не искаш да даваш книгите си на никого. Как любезно казваш "не" на хората, когато попитат?
Всъщност аз съм човек, който лесно дава книги на приятелите си. Да искам естествено да си ги получа в перфектно състояние и да си ги получа, но все пак давам книги, защото искам хората около мен да четат.

9. Последният месец си започнал и оставил 5 книги. Какво правиш, за да се пребориш с тази ситуация?
Пробвам още пет книги като трябва. Само и само да изляза от дадения застой.

10. Има страшно много нови книги, които искаш да прочетеш, но колко от тях реално си купуваш?
Определено много по—малко от колкото искам. За жалост нито няма парите да си взема всички желани книги, нито мястото където да ги сложа. Мечтата ми е да заобикалям камари книги само и само да стигна до гардероба си.

11.   Купуваш си много книги, които от страшно много време искаш да прочетеш и нямаш търпение да ги започнеш. Колко време стоят в библиотеката ти преди да ги прочетеш?
Много ужасно много. Първо понякога се бавя ужасно много докато си взема дадената книга и после докато я прочета..... Не ме питайте от кога ме чака „Короната“ - К.Кас.

Всеки, които има желание е свободен да направи тага, но все пак да кажа някой тагвам двете Юлита. 

2 коментара:

  1. Виждала съм тага, но не съм му обръщала внимание.С удоволствие ще го направя, след това сладко тагване :д Доста си приличаме в някой от отговорите особено за довършването на книги, които не са ни харесали до средата. Въпреки че аз вече нямам нерви и направо си я оставям.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. С нетърпение чакам да прочета отговорите ти.

      Изтриване

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang