сряда, 1 февруари 2017 г.

January Wrap Up

Айде и първия месец от годината свърши, изниза се набързо,чак не разбрах кога. Той ни донесе огромно, количество сняг, затрупа улиците и не не позволи на учениците да отида на училище. Януари ни подари една снежна ваканция, която аз изпълних с книги. Дните се изтекоха набързо, изпълнение с преживявания и с огромни мои съжаления с малко книги. Дори прочетох толкова „много книги“ само зареди извънредната ваканция. 
През този месец съм прочела цели четири книги!!! Колко много само нали? Саркастична съм.


Първата книга, която прочетох през този месец е „Червена като кръв“ - С.С.
Книгата е неистина интересна, изпълнена с капчица мистерия, интрига и престъпления. Една мистериозна и интригуваща книга, която е точно за студените зимни дни. Едно от нещата, които най-много ми хареса в нея бе мястото на развитие на действие.
Ревюто на книгата тук.
Дадох и 4/5.

Втората книга за месеца е „Апартаментът“ - Д.Стийл. Книга е на една от любимите авторки на майка ми, и с тази книга определено разбрах защо майка я харесва толкова много. Книгата е малко извън моята зона на комфорт, малко по-далеч от моята възрастова група, но въпреки всичко това тя ми хареса, хареса ми нейната история, нейните герои и развръзките в нея.
Ревюто и тук.
Дадох и 5/5.





Третата книга, която направо ме отвя бе „Изтръгнати от корен“ - Н.Новак.
Тази книга ме изтръгна от скуката, изтръгна корените от бездната на бездействието и ме прати в едни удивителен свят на магия, изпитания, приключения и любов. Една книга за доброта и злото, една книга, която искрено заобичах.
Ревюто и тук.
Дадох и 5/5.

И четвъртата книга за месеца е на великолепния, незабравимия, невероятния, неповторимия, впечатляващия, божествения, Рик Риърдън и именно „Скритият оракул“ първа книга от поредицата „Изпитанията на Аполон“ Драги имам проклетата книга от рождения ми! Който е през октомври!!! Не знам просто как не съм я прочетох по-рано, наистина не знам единственото обяснение, което намирам е, че съм пълна глупачка, смотанячка и пълна неудачница. Най-после ми дойде ум в главата и прочетох това бебче. Какво да кажа, книга на чичо Рик и не друг за главен герой а именно невероятния Аполон, но като безсмъртен просто красота.
Дадох и 5/5.
Ревюто тук - скоро .

Отново си пожелавам новия месец да е много по успешен и дано надеждите да не са напразни. Искам да съм много по продуктивен читател и да пиша много повече. Да видим какво ще стане.

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang