четвъртък, 2 февруари 2017 г.

Честит рожден ден не на мен! *тъжно лице* Честит второ рожден ден на блога.!!!

Дами и господа на тази дата 02.02 преди две години създадох този блог, преди две години
живота ми се промени с началото на този блог. Как се е променил? Не е чак толкова лесно да се каже, но едно е сигурно не съм същата личност, която бях преди две години и за това има и вина и този блог. 
Готино начало нали?
Не лъжа, не преувеличавам, казвам самата истина. Блога определено промени живота ми, промяната може да не е голяма, може да не е такава, която я променила изцяло живота ми, но тя я има. Като се замисля какъв човек бях преди две години, като си спомня първите ми трепети от писане на първите публикации, усещам огромната разлика, виждам напредъка ми.
И промяната определено е  за хубаво. Променила съм се, израснала съм, станало съм по-добра личност, наистина не лъжа, блога и най-вече писането тук разви така да се каже писателските ми възможност и да знам, че те не са нищо особено, но само да видите първите ми публикации. Не моля ви не ги гледайте. 
И да да се върнем на основната тема. Благо определено промени живота ми, направи го по-вълнуващ, по-интересен, забавен и ми помогна да развия някои свои способност, но истината е, че и той натоварва живота ми, прави го по-сложен, завладя времето ми, но не съжалявам за нищо, защото писането тук ме прави щастлива. Това е тайната! Това е нещото, което ме кара да сяда и да отделям време да пиша, да споделям мнението по някоя книга. 
Честит рожден ден на моето бебче. Обичам го, прекалено много дори, ужасно много ми е ценен и никога не бих го затворила/изтрила и там каквото се прави, дори да спра да пиша, дори да загуба желание за това, да нямам време, аз ще го оставя, защото знам, че той ще ме чака само да му дойде отново желанието. 


0 коментара:

Публикуване на коментар

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang