неделя, 15 януари 2017 г.

„Апартаментът“ - Даниел Стийл

Животът на четири млади жени се преплита в общия им апартамент в Ню Йорк. Клер – дизайнер на обувки, Аби – начинаещаписателка, Морган – успешен финансов консултант, и Саша – гинеколог. Макар да са много различни, те се превръщат в истинско семейство. Докато са заедно, всичко върви чудесно. Но с времето нови връзки, възможности за работа и изненадващи обстоятелства поставят изпитания пред приятелството им. Клер преживява криза в кариерата си, а Аби се увлича по по-възрастен мъж, който съсипва самочувствието й. Морган е щастливо влюбена в собственик на ресторант, който ги снабдява с вкусни ястия; Саша пък се впуска сериозно в лекарската си практика. Те осъзнават горчиво-сладката реалност: времето неизбежно ги отдалечава от мястото, където започват мечтите...


„Апартаментът“ от Даниел Стийл е книга, която би се харесала на майка ми, книга, която тя би изгълтала от корица до корица, но това ни най-малко не означава, че това не е книга, която не би ми се харесала и на на мен самата. И точно това стана, прочетох книгата и тя меко казано ми хареса, зареди своята история, зареди героите, зареди изненадите и обратите в нея.

Ще запомня тази книга с:
➤ с красивото приятелство в нея
➤ с това, че дори човек да е сполетян от лоши работи ще дойде моментът когато живота му ще се усмихне
➤ с това, че човек на каквато и възраст да е може да събере сили за да следва това което иска
➤ и ще запомня най-ярко тази книга с истеричния писък на майка ми като ме видя да я чета. Не се шегувам. Ето какво стана: Аз съм се излегнала в леглото на топло и си чета книгата и майка ми влиза в стаята за нещо и като видя книгата почна: Имаш книга на Д.С.! И не си ми казала! Толкова много обичам нейните книги, те са толкова хубави! Но не толкова думите и ще запомня, а самото изражение на лицето - една чиста изненада и щастие.

„Клеър проумя, че никога, независимо от възрастта, не е късно да събереш парченцата и да започнеш отново.“

И така историята в книгата е наистина интересна, имаща в себе си някой друг предвидим
аспект, но също така много изненади и обрати. Историята е за четири приятелки, които по един или друг начин намират щастието в живота. Това е история за следването на мечтите, за това, че понякога, за да си истински щастлив се нуждаеш от нещо, което не си търсел не си искал. Това е история, която ми харесва с всичко, което тя представлява.
В книгата се проследява живота на няколко различни герои и беше много хубаво, че тя бе написана от различни гледни точки, така читателя може да опознае по-добре отделните герои и да получи по-пълна картина на случващото се.
В началото на книгата тя просто не ми потръгна, просто историята не ми беше чак толкова интересна, но след като се запознах с обстановката, книгата ми потръгна и неусетно я прочетох.
Героите в книгата са разнообразни и интересни, беше много интересно да проследя как те се развиват и как живота им се подрежда по начин, който за тях бе изненадващ.
Всеки един от героите е много различен сам по себе си, всеки има различни мечти, надежди и препятствия през които трябва да преминат, но те имат едно общо нещо, те се подкрепят винаги, обичат се и са готови на всичко един за друг.

„Апартаментът“ от Даниел Стийл е една интересна, вълнуваща и прекрасна книга, за която няма да призная пред майка ми колко много ми е харесала, защото години наред ще ме гледа с погледа: Нали ти казах.

Благодаря на издателство Бард за предоставената възможност.

П.С. Веднага след като оставих книгата познайте кой почна да я чете. Някакви идеи? Разбира се, че майка ми!  

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang