четвъртък, 18 май 2017 г.

Reader Confessions Book Tag


Благодаря не пак, а отново на Юли за така. Мерси момиче помагаш ми да отлагам писането на ревюто на „Пазители“.Толкова много обичам тази книга, че не мога да напиша едно свясно изречение, а и ме боли прекалено много главата да се концентрирам като хората...... и защото съм писала това преди дни, т.е седмици вече, и не е в сила, за това можете да прочетете ревюто ми тук

1. Някога наранявал/ла ли си собствената си книга?
За жалост да и искам да се набия поради тази причина. Не веднъж, а няколко пъти без да искам съм късала някоя страница, тя си остава на мястото, но все пак е скъсано. Да знам, аз съм чисто чудовище, заслужавам публичен побой. Имам ясен спомен как докато четях „Книгата на живота“ скъсах една страница, просто с такова нетърпение я четях, че докато бързам чух на ужасния звук - на късаща се хартия.

2. Наранявал/ла ли си някога заета назаем книга?

Не, много пазя чуждите книги. Ама че съм глупава, защо пазя чуждите, а не своите?
Не съм повреждала чужда книга, защото вземам такива само от библиотека, а тях наистина ги пазя ужасно много, защото все пак те са предназначение за много хора.

3. Колко време ти отнема да прочетеш една книга?
Много зависи от книгата, както от нейната големина така и от съдържанието и. Колкото и да е голяма една книга, ако тя ми е изключително интересна и имам свободно време бих я изгълтала мълнеоносно.

4. Книги, които не си завършила?
Хммм. „Разчупи клишетата“. Книгата беше от училище и трябваше да я прочета по икономика, но просто не ми беше особено интересна и просто я оставих. За късмет прочетеното от мен ми помогна да мина номера.


5. Hype-нати или популярни книги, които не харесваш?
Хммм, чак пък популярни..... „Моята прекрасна книжарница“, „Списъкът на омразата“ и други.

6. Класики, които не харесваш?
Не съм чела кой знае колко класики, за това нямам такава.

7. Книги, които си купил/ла само заради интелектуалността им?

Определено не мисля, че има такива, но и аз не знам.

8. Книги, които не си върнал/ла?

Ъъъ няма такива?

Тагвам всеки, който има желание да направи този таг.

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang