четвъртък, 16 април 2015 г.

Любими цитати от любими книги - част 3

Източник.

1. "Без Хоуп" - Колийн Хувър

„Уви, единствената точна мяра за глупостта е времето.“ 

„-И си разочарована, понеже…..
-След месец ставаш на осемнайсет. Почти не ми остана време да те накажа за първи път. Трябва да започнеш да нарушаваш правилата, малката.“ 

„-Четеш ли? – питам, като посочвам книгата, която се показва отгоре….. – За какво става въпрос? Само не казвай, че е научна фантастика……
-Има ли значение за какво става въпрос, ако книгата е хубава? – отвръща накрая.“

„…Искаш ли да ми станеш най-най-добрата приятелка на целия свят?
-Добре. Но ако книгата се окаже тъпа, ще преразгледам въпроса с приятелството.“ 

„Не всичко ще се случва както ми се иска и не за всеки има щастлив финал. Животът е шарен, понякога и грозен, и се налага да се научиш да се справяш.“ 

„-Само тава ли ще ми кажеш? Няма ли история?
-А, история има. Просто не желая да я разказвам.“ 

“- Скай - прошепна той прелъстително в ухото ми. - Ужасно желая… да се преместиш. Трябва ми хладилникът.”

„-Брекин заслужаваше извинение. Онзи ден се държах като пълен задник.
-А нима аз не заслужавам?
Този път ме погледна прави в очите.
-Не – отвръща твърдо и пак се завърта напред. – Ти заслужаваш не просто думи, Скай. А действия.“ 

„..Нека просто бъде благодарни, че най-после те открих.
-Казваш го така, сякаш съзнателно си ме търсил.
-През целият си проклет живот те търся.“ 

„Едно от нещата, които най-много обичам при книгите, е, че можеш да опишеш и съкратиш определени части от живота на героите в определени глави. В живота не можеш  да направиш така. Не можеш просто да приключиш главата, после да прескочиш онези неща, които не желаеш да преживяваш, и да започнеш начисто, в нова глава, която да отговаря на настроените ти.“

„..каквото и да се случи, животът си продължава, върви напред и думите не спират да се леят, а истините се сипят независимо дали ти се нравят, или не, и животът не ти позволява да поспреш и да си поемеш въздух.“ 

„Така се получава, когато двама души се слеят в едно – споделят не само обичта. Делят  и болка, и мъка, и тъга, и печал.“

„-Имало е врата? – питам съвсем объркана. – Тогава защо се катерихме през оградата?
Той ме поглежда лукаво.
-И двата пъти, в които сме идвали, беше с рокличка. Къде отива тръпката, ако минем през портата?“

„..Лошото е, че не знам кой вариант е правилният.
-Защото няма правилен вариант – отбеляза той. -  Понякога се налага да решиш измежду цял куп неправилни варианти. Трябва да прецениш кой от неправилните варианти ти се струва най-малко неправилен.“ 

„-И ми се иска да можех да кажа, че от тук нататък ще заживеем щастливо, но не мога. И двамата имаме да премислим толкова много неща. След всичко, което се случи – с теб, с мен, с майка ти, с баща ти и Лес, вероятно ще има дни, в които трудно ще оцеляваме. Но ще се справим. Защото ти имаш мен и аз имам теб.“ 

„-Ще ми обещаеш ли, че когато те натъжи, ще си мислиш за небето?
-Ама защо?
-Защото – той обръща лице нагоре – небето винаги е красиво. Дори когато е тъмно или дъждовно, или облачно, пак е красиво. И ми е най-любимото нещо на света, защото знам, че ако се изгубя или се чувствам самотен или уплашен, трябва само да погледна нагоре и то ще е там, независимо от всичко… и винаги ще е прекрасно.“ 

5 коментара:

  1. Ще направиш ли любими цитати от поредицата Лукд.Моля те

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ще направя такава публикация с любимите ми цитати от "Лукс", но не знам кога ще бъде. Имам желание да направя такива публикации за всички мои любими поредици, но за жалост когато ги четях нямах навика да си отбелязвам цитатите за това ще трябва да ги прочета отново (не че имам нещо против), но не намирам време.

      Изтриване
  2. Ще направиш ли любими цитати от поредицата Лукд.Моля те

    ОтговорИзтриване
  3. Този пост ме кара да взема Без хоуп и да я препрочета. Това е една от любимите ми книги и ми стана много мило, докато четях цитатите, които си подбрала. Надявам се да ти е харесала толкова, колкото и на мен. <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много се радвам, че цитати са ти хареса, а за книгата напълно споделям чувствата ти. Всъщност и аз я препрочетох, защото продължава да ми е интересна, колкото и пъти да я чета не омръзва. :Д

      Изтриване

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang